Εκτύπωση
Κατηγορία: Ειδήσεις

IMG 5371

Στα πλαίσια που οι νέες τάσεις της εποχής διαμορφώνουν μία νέα κουλτούρα συνέργειας και εξωστρέφειας, η Target Pharma σε συνεργασία με το Φαρμακευτικό Σύλλογο Χανίων πραγματοποίησε στις 24/1/2017, Επιστημονικό Εκπαιδευτικό σεμινάριο στο Συνεδριακό χώρο του ΣΥ.ΦΑ.Χ. (Νικολάου Πλαστήρα-Μουρνιές Χανίων) με θέμα: «O Φαρμακοποιός απέναντι σε νέες προκλήσεις: Γαληνικά Σκευάσματα και Παρασκευή τους. Από τη Θεωρία στην Πράξη».

Η Target Pharma, γνωρίζοντας και εκτιμώντας την αξία της εξατομικευμένης θεραπείας που μπορούν να προσφέρουν τα γαληνικά σκευάσματα στην θεραπεία των δερματολογικών παθήσεων, σε συνδυασμό με την εμπειρία και την επαφή με τον επιστημονικό κόσμο των υπηρεσιών υγείας, είχε την χαρά να προετοιμάσει το συγκεκριμένο σεμινάριο και να το διεξάγει υπό την αιγίδα του Φαρμακευτικού Συλλόγου Χανίων, στις εγκαταστάσεις του Συνεταιρισμού Φαρμακοποιών Χανίων, πιστεύοντας ότι θα αποτελέσει ένα εργαλείο για τους επαγγελματίες του χώρου Υγείας στην άσκηση του λειτουργήματος τους.

Στο πλαίσιο του Σεμιναρίου τα θέματα που αναπτύχθηκαν για τα μέλη-φαρμακεία του Φαρμακευτικού Συλλόγου Χανίων από Επιστημονικά καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό της Target Pharma , αφορούσαν την Εργαστηριακή Πρακτική καθώς και Παραδείγματα Γαληνικών Σκευασμάτων, “hands on . Έγινε ανταλλαγή ιδεών, απόψεων, διάχυσης γνώσης που οδηγούν σε βιώσιμες συνέργειες και έχουν ως στόχο την ενημέρωσή των φαρμακοποιών για θέματα που άπτονται της επιστημονικής τους υπόστασης.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν 80 φαρμακοποιοί και βοηθοί φαρμακείων και το Επιστημονικό Σεμινάριο είχε μεγάλο ενδιαφέρον από τους συμμετέχοντες.

Το βράδυ της ίδιας ημέρας, έγινε και η κοπή της ετήσιας πίτας από τον Πρόεδρο του Συλλόγου φαρμακοποιών κο Κατσαράκη Εμμανουήλ και τον Πρόεδρο του Συνεταιρισμού φαρμακοποιών κο Βάμβουκα Αναστάσιο μέσα σε ένα ευχάριστο κλίμα που εμπνέουν τέτοιου είδους δραστηριότητες και συνέργειες.

Με τον τρόπο αυτό, σε μια εποχή αναβάθμισης του συμβουλευτικού ρόλου του φαρμακοποιού από το φαρμακείο, η Target Pharma ανοίγει δρόμους ουσιαστικής επικοινωνίας φαρμακοποιών και εταιρίας.