Εκτύπωση
Κατηγορία: Συνεχιζόμενη εκπαίδευση

EEFAMSMALL

"Αξία – Καινοτομία – Προσαρμογή" είναι το θέμα που πραγματεύεται το 8ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ που διοργανώνει η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ (Ε.Ε.Φα.Μ). Το Συνέδριο που διεξάγεται κάθε δύο χρόνια, θα πραγματοποιηθεί στο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, στις 1, 2, 3 Φεβρουαρίου 2012 με συμμετοχή καταξιωμένων εκπροσώπων από τη φαρμακευτική βιομηχανία και το φαρμακευτικό marketing, την Πολιτεία, τους συλλόγους ασθενών, την ιατρική κοινότητα και τη διεθνή αγορά.

 

Μερικά από τα θέματα που θα αναπτυχθούν στο Συνέδριο από έλληνες και ξένους ειδικούς είναι:

• Η διαχρονική αξία του φαρμάκου για τον ασθενή και την κοινωνία.
• Νέες στρατηγικές επιλογές και αναγκαίες προσαρμογές του σύγχρονου φαρμακευτικού μάρκετινγκ.
• Brand Team: Η ατμομηχανή για την αξία και την απόδοση του Brand.
• Ο ρόλος του Brand Manager ως ηγέτης του Brand Team.

Όπως και στα προηγούμενα, έτσι και κατά το 8ο Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός των Αριστείων Φαρμακευτικού
Μάρκετινγκ. Οι κατηγορίες των Αριστείων είναι:

• Αριστείο για την πιο επιτυχημένη εκστρατεία προϊόντος ευρείας συνταγογράφησης.
• Αριστείο για την πιο επιτυχημένη εκστρατεία προϊόντος εξειδικευμένης αγοράς.
• Αριστείο για την πιο επιτυχημένη εκστρατεία εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.eefam.gr