Όπως αναφέρει σχετική ενημέρωση από την ΗΔΙΚΑ, στις 21 Νοεμβρίου 2013, "το πρόβλημα που πρόέκυψε στο API οφείλεται στην αιφνίδια χθεσινή αλλαγή του ψηφιακού πιστοποιητικού που λήγει σε 10 ημέρες και πρέπει άμεσα να αντικασταθεί. Το πρόβλημα αναμένεται να αντιμετωπισθεί εντός της επόμενης ώρας. Μέχρι τότε οι φαρμακοποιοί μπορούν να εκτελούν συνταγές μέσω της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης (www.e-syntagografisi.gr)."
Και συνεχίζει: Ουσιαστικά οι ενέργειες από πλευράς ΗΔΙΚΑ είναι α) Η επαναφορά του παλιού πιστοποιητικού β) Η απενεργοποίηση σε όσους έχουν λάβει το νέο και γ) Η ενεργοποίηση νέου ψηφιακού πιστοποιητικού σε μια εβδομάδα προκέιμένου να δοθεί ο απαιτούμενος χρόνος για την επιτυχή εφαρμογή του.Ειδήσεις του Pharmacorner
Ενημέρωση από την ΗΔΙΚΑ σχετικά με το πρόβλημα στο API
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Κατηγορία: Ειδήσεις