Body Pharmacard

Οι κάρτες πιστότητας αποτελούν δοκιμασμένο εργαλείο πολλών επιχειρήσεων και μπορούν να προσδώσουν σε μικρές επιχειρήσεις ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Στόχος τους είναι να αναπτύξουν την «πιστότητα συμπεριφοράς» των πελατών, που εκφράζεται με τις επανειλημμένες επισκέψεις στο ίδιο κατάστημα και το συνολικό ποσό που ξοδεύουν εκεί. Υπάρχουν διαφορετικά προγράμματα πιστότητας (π.χ. δωροκουπόνια κ.ά.). Ωστόσο, χωρίς αμφιβολία, η κάρτα πιστότητας είναι το κυρίαρχο εργαλείο πιστότητας. Από τη μεριά του επιχειρηματία, η κάρτα πελάτη είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ της βάσης δεδομένων του πελατολογίου του  και του πελάτη. Από την μεριά του πελάτη, η κάρτα είναι ένα εργαλείο που δημιουργεί επιπλέον ανταμοιβές.

 

Επιτυχημένες στρατηγικές σε εφαρμογή


Κατά την εφαρμογή στρατηγικής καρτών πιστότητας θα πρέπει να υπάρχουν τρεις στόχοι:

1. Να αυξηθεί η βάση των πελατών

2. Να διατηρηθεί τόσο η υπάρχουσα, όσο και η νέα βάση πελατών σας. Μεταξύ των πλεονεκτημάτων εφαρμογής ενός προγράμματος καρτών πιστότητας είναι ο πλούτος των πληροφοριών που παρέχει στον ιδιοκτήτη. Οι κάρτες πιστότητας επιτρέπουν την πρόσβαση στο ιστορικό αγορών κάθε πελάτη, δίνοντας τη δυνατότητα εξελιγμένης τμηματοποίησης που μπορεί να οδηγήσει σε πολύ συγκεκριμένη στοχοποίηση και να ενισχύσει την ικανότητα δημιουργίας ουσιαστικής σχέσης μεταξύ του καταστήματος και των πελατών. Ένα άλλο πλεονέκτημα συμμετοχής σε προγράμματα πιστότητας είναι η δυνατότητα προσέλκυσης πελατών όταν η προσέλευση είναι μειωμένη. Σίγουρα, οι πιστοί πελάτες είναι πιο αποδοτικοί από τους μη πιστούς πελάτες.

3. Να αυξηθεί ο συνολικός όγκος αγορών ανά πελάτη, στη διάρκεια του χρόνου. Δηλαδή, οι κάρτες πιστότητας μπορούν να συμβάλλουν σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων και στη διατήρηση των πελατών, με μια προϋπόθεση: οι επιχειρήσεις που θέλουν να αξιοποιήσουν αυτά τα οφέλη πρέπει να είναι έτοιμες να τα εφαρμόσουν δημιουργικά και επιθετικά.

Για την επίτευξή τους, πρέπει να παρέχονται κίνητρα, που συνήθως είναι τα εξής:

Μόνιμη πολιτική εκπτώσεων, για ένα καθορισμένο ύψος αγορών, που επιτυγχάνεται προοδευτικά. Για παράδειγμα, κάθε φορά που ο πελάτης συμπληρώνει αγορές ύψους μεγαλύτερου των 100€, του παρέχεται έκπτωση ίση με 10% και το ποσόν που αντιστοιχεί αφαιρείται από τις επόμενες αγορές.

Έκτακτες–εποχιακές προσφορές. Είναι ιδιαίτερα αποδοτικές, καθώς διατηρούν το στοιχείο του «εδώ και τώρα». Ωστόσο χρειάζεται να υπάρχει ένα σύστημα ενημέρωσης των πελατών γι' αυτές.

Κίνητρα και οφέλη που παρέχονται από τρίτους, για παράδειγμα εκπτώσεις και προσφορές από άλλα καταστήματα στους πελάτες του φαρμακείου.


Κάρτες πιστότητας και φαρμακεία


Τα φαρμακεία, για πολλούς λόγους, μέχρι πρόσφατα δεν είχαν εισάγει τον θεσμό των καρτών πιστότητας, χαρίζοντας αυτό το όπλο στα άλλα ανταγωνιστικά κανάλια (καταστήματα καλλυντικών, s/m κ.λπ.). Ωστόσο, εδώ και 2-3 χρόνια, έγινε η αρχή από δίκτυα φαρμακείων. Εννοείται ότι δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αγορά φαρμάκων. Ωστόσο, τα υπόλοιπα είδη φαρμακείου (καλλυντικά, συμπληρώματα διατροφής κ.λπ.) ανοίγουν πεδίο δόξης λαμπρό για τη χρήση καρτών πιστότητας. Το γεγονός αυτό το έχουν διαπιστώσει οι φαρμακοποιοί που βρίσκονται κοντά σε φαρμακεία δικτύων που χρησιμοποιούν κάρτες.


Η κάρτα πιστότητας PharmaCard ως μέσο ανάπτυξης του φαρμακείου


Λόγω της ωρίμανσης της ανάγκης για κάρτες πιστότητας στα φαρμακεία, η K.provoli δημιούργησε τη PharmaCard, την πρώτη κάρτα πιστότητας που λειτουργεί με όλα τα εμπορικά προγράμματα φαρμακείου και απευθύνεται σε ανεξάρτητα φαρμακεία και ανεξάρτητες συνενώσεις φαρμακείων.

Συγκεκριμένα:

• Τα φαρμακεία παραχωρούν στους πελάτες τους κάρτες με τα στοιχεία του δικού τους φαρμακείου, ενώ στη συνέχεια ο κάθε κάτοχος συμπληρώνει ολογράφως το όνομά του.

• Οι πελάτες επωφελούνται διπλά από τη χρήση της PharmaCard:
o Από τις παροχές και τις εκπτώσεις που προσφέρει τοπικά το φαρμακείο σε παραφάρμακα-καλλυντικά.
o Από τα μοναδικά προνόμια και προσφορές από άλλα καταστήματα και επιχειρήσεις που μόνο οι κάτοχοι της PharmaCard μπορούν να απολαύσουν. Ήδη, ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών, τα κέντρα περιποίησης άκρων Mariella Nails, η Κλινική Μεταμόσχευσης Μαλλιών Bergmann Kord και το Kurland Spa έχουν εμπιστευτεί τις συνέργειες που προσφέρει η PharmaCard. Όλες οι παροχές είναι αναρτημένες στο www.pharmacard.gr και σύντομα θα ανακοινωθούν και νέες συνεργασίες με γνωστές επιχειρήσεις, καθώς ο κατάλογος των συνεργαζόμενων καταστημάτων διευρύνεται συνεχώς.


www.pharmacard.gr 

H «καρδιά» του προγράμματος PharmaCard είναι το site www.pharmacard.gr. Σε αυτό προβάλλονται τα φαρμακεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, τα προνόμια στους χρήστες και τα συνεργαζόμενα καταστήματα και επιχειρήσεις.

Επιπλέον, με την εγγραφή των χρηστών στο www.pharmacard.gr ενημερώνονται:
• Για τις προσφορές του φαρμακείου τους (και μόνο).
• Για τους πόντους που έχουν συγκεντρώσει εκεί.
• Για τα προνόμια που αφορούν όλους τους χρήστες


Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το www.pharmacard.gr

6o PCCTr 300x300 banner
IDEEAF Banner 300x300 1
vian
SIGNATURE PAD BANNER 2
300x300 copy
300x300 DATABOXAD
300x300 VELTRAS