1ον να λαμβάνουν γνώση του τηρουμένου από το Ταμείο μας Ηλεκτρονικού Φακέλου του Ασφαλισμένου και
2ον μέσω αυτής να ενημερώνουν την Υπηρεσία μας είτε για τις μεταβολές που αφορούν τα προσωπικά στοιχεία ασφαλισμένου (διεύθυνση ,τηλέφωνο κ.λπ.) είτε για τις μεταβολές που αφορούν το ιστορικό απασχόλησης ασφαλισμένου (έναρξη –παύση ελευθέρου επαγγέλματος, έναρξη –παύση έμμισθης απασχόλησης κ.λπ.).
Η εφαρμογή θα λειτουργεί πιλοτικά μέχρι 15.2.2013.
Υποχρεούνται όλοι οι ασφαλισμένοι μας να επισκεφτούν την μερίδα τους προκειμένου να επιβεβαιώσουν το περιεχόμενο του φακέλου τους και να προβούν σε ενημέρωση/ επικαιροποίηση αυτού, διαφορετικά δε θα είναι δυνατή η καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών ατομικά ή μέσω εργοδοτών, η χορήγηση ασφαλιστικής ενημερότητας και λοιπών παροχών του Ταμείου.
Τα βασικά βήματα που πρέπει να κάνετε είναι τα εξής:
1. Εγγραφή στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες (εάν δεν έχετε ήδη εγγραφεί).
2. Είσοδο στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες και επιλογή του συνδέσμου «Ηλεκτρονικός Φάκελος Ασφαλισμένου»
Για οδηγίες σχετικά με την εγγραφή, πατήστε εδώ.
Για οδηγίες σχετικά με την ηλεκτρονική ενημέρωση και τη χρήση της εφαρμογής Ηλεκτρονικού Φακέλου Ασφλαισμένου, θα αναρτηθεί σύντομα και το σχετικό Εγχειρίδιο Χρήσης. Η εφαρμογή διαθέτει online βοήθεια για την καθοδήγησή σας.
Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στη Μονάδα Διεκπεραίωσης Συναλλαγών ΜΟΔΙΣ. Επισκεφθείτε το web site και επιλέξτε Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες -> Υποστήριξη για τους τρόπους εξυπηρέτησής σας.