Λόγω της έναρξης λειτουργίας νέου συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης από 24.01.2011 και προκειμένου να διευκολύνουμε τόσο τους ασφαλισμένους του ΟΑΕΕ όσο και τους φαρμακοποιούς σάς ενημερώνουμε ότι:
Οι συνταγές που δημιουργήθηκαν στο προηγούμενο σύστημα και δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η εκτέλεσή τους στο νέο σύστημα μπορούν να εκτελεστούν χειρόγραφα εντός του οριζόμενου χρονικού διαστήματος. Επιπλέον, για ηλεκτρονικές συνταγές του προηγούμενου συστήματος άνω των 150€ θα γίνει δεκτή η χειρόγραφη εκτέλεσή τους χωρίς την απαίτηση θεώρησης.
Τέλος, δεκτές θα γίνουν και οι χειρόγραφες εκτελέσεις συνταγών συμπεριλαμβανομένων και των άνω των 150€ (χωρίς να απαιτείται θεώρηση) που πραγματοποιήθηκαν το χρονικό διάστημα 17.1.11-23.1.11, καθώς και την 1η εβδομάδα λειτουργίας του νέου συστήματος (24.1.11-30.1.11).
Απαιτείται, σε κάθε περίπτωση, η αποστολή στο Ταμείο μας της ηλεκτρονικής συνταγής του ιατρού με την υπογραφή και τη σφραγίδα του, καθώς και τα κουπόνια των φαρμάκων επάνω σε αυτήν, προκειμένου να γίνει η διασταύρωση από το Ταμείο μας ότι όντως είναι συνταγή που έχει καταχωρηθεί στο σύστημα πριν τις 24.01.2011.
Η διοίκηση του ΟΑΕΕ