#9: Business Plan Φαρμακείου
It’s not goodbye… It’s, see you later!
Με το άρθρο αυτό, ολοκληρώνεται ο πρώτος κύκλος της στήλης Marketing & the Pharmacist, καθώς η γράφουσα θα πρέπει άπο Candidate MBA, όπως λέει ο τίτλος, να γίνει κανονικό MBA οπότε ο χρόνος περιορίζεται σημαντικά.
Όπως λέω και πιο πάνω όμως, δεν είναι αντίο.. θα είμαι κοντά σας και πολύ πιο “ζωντανά” μέσω διαφόρων καινούριων δραστηριοτήτων που ετοιμάζει για σας το pharmacorner.gr και που θα ανακοινωθούν σύντομα, οπότε μείνετε συντονισμένοι!
Στο θέμα μας…
Ο βασικότερος σκοπός αυτής της στήλης, είναι να δείξει στον φαρμακοποιό συγκεκριμένα εργαλεία μάρκετινγκ ώστε να μπορέσει ο ίδιος, σύμφωνα με την στρατηγική που έχει επιλέξει, να δημιουργήσει ένα business plan το οποίο θα δείχνει ξεκάθαρα τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν ώστε να είναι όσο πιο πετυχημένος γίνεται ο σχεδιασμός..
Επειδή όμως, τα πολλά λόγια είναι φτώχια, σας αφήνω με μία παρουσίαση την οποία μπορείτε να κατεβάσετε εδώ και η οποία φτιάχτηκε συγκεκριμένα για φαρμακοποιούς και δείχνει όσο πιο αναλυτικά γίνετα όσα επικοινωνούσε η στήλη αυτό τον καιρό. Ουσιαστικά πρόκειται για την βήμα-βήμα διαδικασία δημιουργίας business plan φαρμακείου.
Καλή επιτυχία σε κάθε σας επιδίωξη και εις το επανειδείν!