logo eskills

Mε τίτλο “Λειτουργώντας Kερδοφόρα το Online Φαρμακείο“ διεξάγεται στις 16-17 Ιουλίου στο Συνεδριακό Κέντρο «Εξέλιξη» (Ελ. Βενιζέλου 154 & Ρωμυλίας, Καστρί) το δεύτερο Εκπαιδευτικό Συνέδριο της eSkills Center. Υπό την εκπαιδευτική & συμβουλευτική καθοδήγηση του Παναγιώτη Γκεζερλή και 25 κορυφαίων experts του κλάδου Online Pharmacy δίνεται η δυνατότητα στα στελέχη online φαρμακείων και παραφαρμακευτικών εταιριών (καλλυντικά, συμπληρώματα διατροφής, κτλ) να πάρουν τις καλύτερες βάσεις και πρακτικές γνώσεις για να λειτουργούν με κερδοφορία στον πιο ανταγωνιστικό κλάδο του ελληνικού eCommerce.

 

Οι χρήστες του Pharmacorner επωφελούνται από σημαντική έκπτωση αφού το κόστος συμμετοχής διαμορφώνεται από €450/άτομο στα €192/άτομο για αγόρες από την eSkills Center μέχρι και την Κυριακή 10 Ιουλίου, ενώ υπάρχουν και περαιτέρω εκπτώσεις εφόσον οι συμμετοχές είναι για περισσότερα από ένα (1) άτομο ανά εταιρεία - χρήστη του site.

Στους διακεκριμένους εισηγητές περιλαμβάνονται οι Σταμάτης Ανδριανόπουλος (Planning), Γιώργος Αυγουστίδης (Skroutz), Μαρίνα Βασιλαρά (APIVITA), Παναγιώτης Γκεζερλής (Convert Group), Γιάννης Καράμπελας (Netstudio), Μιχάλης Καρυπίδης (ex ofarmakopoiosmou.gr), Βασίλης Κολλάρας (Advisable), Βαγγέλης Κοτσώνης (e-satisfaction.com), Μάνος Κουμαντάκης (Convert Group), Ηλίας Μακρής (pharmacy295.gr), Κώστας Παπαδόπουλος (Lighthouse), Ηλίας Σούσης (Google), Αναστάσιος Σπανίδης (Generation-Y), Συμεών Συμεωνίδης (iatronet.gr), Γεράσιμος Τριανταφυλλάς (ofarmakopoiosmou.gr), Απόστολος Τσολακίδης (you.gr), Βασίλης Τυμπανίδης (pharmacyonline.gr), Κατερίνα Φραϊδάκη (ΔΕΤ/ΟΠΑ - ELTRUN), Έλενα Χαϊλαζοπούλου (Convert Group), Δώρα Χιόνου (boxpharmacy.gr), κ.α.

Ακολουθεί αναλυτικά η agenda του Συνεδρίου:

Σάββατο 16 Ιουλίου

- Χαιρετισμοί

- Στατιστικά Στοιχεία Online Φαρμακείου

- Πλατφόρμα για Online Φαρμακείο: Πώς επιλέγουμε

- Εμπορική Στρατηγική πέρα από τη μείωση τιμών στο Online Φαρμακείο

- Omni channel στρατηγική για Φαρμακεία

- PayPerClick: Μυστικά για να γίνετε κερδοφόρος σε Online Pharmacy

- Χρησιμοποιώντας το Online Pharmacy eRetail Audit για βελτίωση της Κερδοφορίας μου

- SEO στα Online Φαρμακεία: Ο σωστός τρόπος

- Συμβουλές από τα brands για βελτίωση της κερδοφορίας

- Price Comparison Engines: Στρατηγική για Κερδοφορία που ΔΕΝ βασίζεται στην χαμηλότερη τιμή

Κυριακή 17 Ιουλίου

- Πώς το online φαρμακείο μας κατάφερε να έχει 70% του τζίρου του από το εξωτερικό

- Στρατηγική για Online Φαρμακείο στο εξωτερικό

- Δείκτες που πρέπει να παρακολουθεί ο eCommerce Manager ενός Online Φαρμακείου

- Οργανώνοντας τα logistics ενός On-line Φαρμακείου: Οι 10 συμβουλές που μπορεί να σας φέρουν την πολυπόθητη κερδοφορία

- Πάνελ: Online Φαρμακοποιοί, ΠΦΣ και εκπρόσωποι εταιρειών εταιρειών συζητούν για τις προοπτικές του κλάδου Online Pharmacy

- Google Analytics tips για Online Φαρμακεία

- Στοιχεία της Google για τα ελληνικά Online Φαρμακεία που για πρώτη φορά βγαίνουν στην δημοσιότητα

- Κερδοφορία στο online φαρμακείο μέσω της βελτίωσης της ικανοποίησης πελατών

Υπενθυμίζεται ότι μέχρι την Κυριακή 10 Ιουλίου, χρησιμοποιώντας και το εκπτωτικό κουπόνι “PHARMACORNER20" στην κατηγορία "Χορηγοί/Συνεργάτες" μέσα από αυτό το link το κόστος συμμετοχής διαμορφώνεται από €450/άτομο στα €192/άτομο για αγόρες από την eSkills Center μέχρι και την Κυριακή 10 Ιουλίου, ενώ υπάρχουν και περαιτέρω εκπτώσεις εφόσον οι συμμετοχές είναι για περισσότερα άτομα από το ίδιο φαρμακείο.

6o PCCTr 300x300 banner
IDEEAF Banner 300x300 1
vian
SIGNATURE PAD BANNER 2
300x300 copy
300x300 DATABOXAD

Web Banner χάρτης Pharmacorner.gr