Το τρίπτυχο «Επιμόρφωση – Αναμόρφωση – Μεταμόρφωση» θα προσεγγίσει η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ (Ε.Ε.Φα.Μ.) στο 9ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ, επιχειρώντας να εξερευνήσει σε βάθος και να ‘ανοίξει’ νέους δρόμους που θα φέρουν τη φαρμακευτική αγορά εγγύτερα στη σύγχρονη επαγγελματική αριστεία.
Το Συνέδριο - θεσμός της Ε.Ε.Φα.Μ. που πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια, θα πραγματοποιηθεί στις 11, 12 & 13 Φεβρουαρίου 2014, στο «ΘΕΑΤΡΟΝ» Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».
Κατά τη διάρκεια των τριών συνεδριακών ημερών του 9ου Συνεδρίου, έχει εξασφαλιστεί η διενέργεια ουσιαστικών συζητήσεων και μέσα από την οπτική, τη γνώση και την εμπειρία καταξιωμένων Ελλήνων και ξένων εισηγητών από την Πολιτεία, τη φαρμακευτική αγορά και άλλους επιχειρηματικούς κλάδους, θα αναλυθούν τα πιο επίκαιρα θέματα για την φαρμακευτική βιομηχανία. Η συζήτηση θα ανοίξει με το Στρογγυλό Τραπέζι «Επιχειρησιακό μοντέλο στην εποχή της ευρωπαϊκής κρίσης», με διαλέξεις για τις παρεχόμενες υπηρεσίες Υγείας τώρα και στο μέλλον, τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ της Πολιτείας και της φαρμακευτικής βιομηχανίας προς όφελος του ασθενή και το πλαίσιο πολιτικής που είναι αναγκαίο να τεθεί για την υγιή ανάπτυξη του κλάδου. Στη συνέχεια, μέσα από την εμπειρία άλλων επιχειρηματικών κλάδων και καταξιωμένων στελεχών, η φαρμακευτική βιομηχανία θα επιχειρήσει να αντλήσει ιδέες από τις αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές που θα παρουσιαστούν.
Στο Στρογγυλό Τραπέζι «Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση: το τοπίο φωτίζεται», ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη σημασία της υιοθέτησης και εφαρμογής των νέων τεχνολογιών και πως η ηλεκτρονική διακυβέρνηση και συνταγογράφηση μπορούν να αναδείξουν ευκαιρίες που μέχρι σήμερα παρέμειναν αναξιοποίητες. Η ΕΕΦαΜ στο πλαίσιο της προσπάθειας για συνεχιζόμενη εκπαίδευση των στελεχών φαρμακευτικού Μάρκετινγκ, έχει προγραμματίσει ενδιαφέρουσες εισηγήσειςστο Τραπέζι «Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού», καλύπτοντας θέματα όπως την επιμόρφωση των στελεχών, την επικαιροποίηση των γνώσεων και δεξιοτήτων τους και την υψηλή εξειδίκευσή τους σύμφωνα με τα σύγχρονα διεθνή πρότυπα και με τελικό προορισμό την σταθερή και με αξιώσεις επαγγελματική εξέλιξη.
Την τρίτη ημέρα του Συνεδρίου (13 Φεβρουαρίου 2014) θα κλείσει ο διαγωνισμός Αριστείων Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ, με την απονομή 3 Αριστείων για τις καλύτερες επικοινωνιακές εκστρατείες για τη διετία 2011 – 2013, στις κατηγορίες:
1. Διαχείριση Κύκλου Ζωής προϊόντων (νέων και ώριμων)
2. Υποστήριξη Μη Υποχρεωτικώς Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων (ΜΗΣΥΦΑ)
3. Ενημέρωση & Ευαισθητοποίηση κοινού
Φέτος, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία, υποβλήθηκαν 31 συμμετοχές, αποδεικνύοντας ότι όλα τα στελέχη του φαρμακευτικού Μάρκετινγκ εργάζονται καθημερινά για την υλοποίηση ουσιαστικών και καινοτόμων δράσεων που προωθούν την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου αλλά και την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση των ασθενών.
Οι Πρόεδροι της Οργανωτικής Επιτροπής Κωνσταντίνος Φρουζής, Πρόεδρος ΣΦΕΕ και Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής της Novartis Ελλάς και Γεώργιος Βασιλόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Galenica, σημειώνουν: «Επιδιώξαμε όλοι μαζί στην Οργανωτική Επιτροπή, το 9ο Συνέδριο να φιλοξενήσει εκείνες τις πρακτικές που θα φέρουν στο φως χαρακτηριστικά και προοπτικές τόσο της ελληνικής όσο και της παγκόσμιας φαρμακευτικής πραγματικότητας, αξιοποιώντας την εμπειρία και τη γνώση καταξιωμένων Ελλήνων και παγκόσμιας αναγνώρισης εισηγητών. Η παρουσία όλωνμας όμως είναι αυτή που θα εισφέρει την ποιότητα και το κύρος σ’ ένα Συνέδριο αντάξιο των προσδοκιών των σύγχρονων στελεχών του Φαρμακευτικού Marketing της χώρας μας. Σας περιμένουμε όλους για έναν δημιουργικό διάλογο και ανταλλαγή απόψεων, χρήσιμων και κρίσιμων για το μέλλον του κλάδου μας.»
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα του 9ου Συνεδρίου: www.eefamcongress2014.gr