Το περιεχόμενο του εκπαιδευτικού προγράμματος του σεμιναρίου παρατίθεται παρακάτω:
1. Τάσεις στην αγορά του φαρμακείου
- Πού πάει η αγορά του φαρμακείου;
- Ποιες οι προοπτικές;
- Υπάρχουν ευκαιρίες;
2. Χρηματοοικονομική Διοίκηση Φαρμακείου
- Χρηματοοικονομικοί δείκτες
- Δείκτες κερδοφορίας
- Άλλοι δείκτες απόδοσης
- Κέρδη και ζημιές φαρμακείου(λογαριασμός P& L)
- Ρευστότητα
- Στοκ φαρμακείου, πως επιτυγχάνουμε το βέλτιστο;
3. Επιχειρηματικό πλάνο
- Βάζοντας στόχους στο φαρμακείο
- Πώς παρακολουθώ τον στόχο
- Πώς πετυχαίνω στον στόχο
4. Μάρκετινγκ φαρμακείου
- Εργαλεία Μάρκετινγκ
- Ποιες κατηγορίες πρέπει να έχω στο φαρμακείο μου
- Πώς επιλέγω τις μάρκες – εταιρίες που θα συνεργαστώ;
- Πλάνο marketing
- Χρονοδιάγραμμα ενεργειών
- Παρακολούθηση
5. Μείωση ποσοστού κέρδους στο φάρμακο - Τρόποι αντιμετώπισης
Η θεματολογία που θα αναπτυχθεί κατά τη διάρκεια του διημέρου προσπαθεί να «παντρέψει» τα χρηματοοικονομικά με το Marketing ώστε να είναι πιο αποδοτική η χρηματοοικονομική διαχείριση του φαρμακείου αλλά και οι ενέργειες που γίνονται μέσα στο φαρμακείο.
Οι στόχοι του σεμιναρίου είναι:
- Να «μιλήσουμε» κοινή γλώσσα
- Να εκπαιδευθούμε επιχειρηματικά για να εκτιμήσουμε τις ευκαιρίες
- Να δούμε τις προκλήσεις για τα φαρμακεία μας
Η διάρκεια του σεμιναρίου για το Σάββατο και την Κυριακή θα είναι 16 ώρες, ενώ εκπαιδευτής του σεμιναρίου θα είναι ο κ. Αλέξανδρος Δεληκούρας, First Business Training & consulting.
Στο σεμινάριο δήλωσαν συμμετοχή και θα το παρακολουθήσουν 50 φαρμακοποιοί.