H εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του δέρματος συνεχίζεται για 2η χρονιά.
«Το δέρμα δεν ξεχνά. Oύτε κι εγώ! Κλείνω τώρα ραντεβού για να εξεταστώ», είναι το κεντρικό μήνυμα της εκστρατείας ενημέρωσης και αφύπνισης για τον καρκίνο του δέρματος, που για 2η συνεχή χρονιά υλοποιεί η Βristol-Myers Squibb Ελλάδος, με την αιγίδα της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδας (Ε.Ο.Π.Ε) και της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛ.Ο.Κ). Στόχος της εκστρατείας, όπως αποτυπώνεται & στο κεντρικό μήνυμα, είναι η ευαισθητοποίηση και παρότρυνση του κοινού ώστε να επισκεφτεί το Δερματολόγο για προληπτικό έλεγχο.
Τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, παρατηρείται μια μεγάλη αύξηση των κρουσμάτων καρκίνου του δέρματος, ιδιαίτερα σε χώρες με μεγάλη ηλιακή ακτινοβολία, όπως η Ελλάδα. Ο καρκίνος του δέρματος μπορεί να εμφανιστεί σε οποιαδήποτε ηλικία, αλλά είναι πιο συχνός σε άτομα άνω των 50 ετών. Όμως, τα τελευταία 20 χρόνια, πέρα από την αύξηση των κρουσμάτων έχει παρατηρηθεί και μια ανησυχητική αύξηση της εμφάνισής του σε μικρότερες από το αναμενόμενο ηλικίες.
Πολύτιμος σύμμαχος στην πρόληψη και καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση του καρκίνου του δέρματος είναι, εκτός από την προστασία απέναντι στην υπερβολική έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία, ο Δερματολόγος, ο οποίος μπορεί είτε να συστήσει την προληπτική αφαίρεση σπίλων είτε να διαγνώσει εγκαίρως έναν καρκίνο του δέρματος.
Για αυτόν ακριβώς το λόγο, η Bristol-Myers Squibb Ελλάδος, μέσω της εκστρατείας αυτής, στοχεύει στο να αλλάξει η νοοτροπία και η συμπεριφορά του κοινού σχετικά, τόσο με την έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία, όσο και με την αναγκαιότητα της τακτικής προληπτικής εξέτασης των σπίλων.
Η ιστοσελίδα www.todermadenxehna.gr, αποτελεί το βασικό όχημα ενημέρωσης και αφύπνισης του κοινού. Οι επισκέπτες της μπορούν να ενημερωθούν «γιατί το δέρμα δεν ξεχνά», καθώς οι επιπτώσεις της έκθεσης στον ήλιο λειτουργούν αθροιστικά και κάθε χρόνος έκθεσης μέχρι τα 18 έτη, αυξάνει δραματικά τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του δέρματος στο μέλλον. Επίσης, καλούνται να επιλέξουν συμβολικά μια ημερομηνία μέσα από το ημερολόγιο της εκστρατείας, κάνοντας έτσι πράξη το μήνυμα «Κλείνω τώρα ραντεβού για να εξεταστώ», ενώ παράλληλα έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν τη δέσμευσή τους να κλείσουν ραντεβού με τους φίλους τους μέσω του λογαριασμού τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παροτρύνοντας έτσι και άλλους να δεσμευθούν για μια προληπτική εξέταση.
Αρωγοί & πρεσβευτές της τόσο σημαντικής αυτής εκστρατείας είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής, παραολυμπιονίκης στίβου και κάτοχος παγκοσμίου ρεκόρ, Μιχάλης Σεΐτης, η ηθοποιός, σκηνοθέτης και παρουσιάστρια Σμαράγδα Καρύδη και ο πρωταθλητής κολύμβησης και κάτοχος του ρεκόρ Ευρώπης, Γιάννης Δρυμωνάκος.