capain key visual H logo epe

Συνεχίζεται με τη β’ φάση η εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας (ΕΠΕ)

«Όλοι έχουμε Πνευμόνια! Πνευμονολόγο;» είναι το μήνυμα της εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης που συνεχίζεται με τη δεύτερη φάση της (Οκτώβριος – Νοέμβριος), αποκλειστική πρωτοβουλία της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας για την ανάδειξη της σημασίας των υγιών πνευμόνων και τον κρίσιμο ρόλο του Πνευμονολόγου.

Στόχος της εκστρατείας είναι να υπενθυμίσει την αξία της ειδικότητας του Πνευμονολόγου, αλλά και να αναδείξει τον κρίσιμο ρόλο της στην πρόληψη, έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση πνευμονολογικών νοσημάτων, καθώς και τη συμβολή της στη διατήρηση των υγιών πνευμόνων.

Επικοινωνιακό όχημα της εκστρατείας είναι ένα τηλεοπτικό και ένα ραδιοφωνικό σποτ. Με συμβολικό τρόπο, οι πρωταγωνιστές του τηλεοπτικού σποτ – ένας δύτης, ένας μουσικός-κλαρινετίστας και ένας αθλητής της άρσης βαρών – αναδεικνύουν τη σημασία των υγιών πνευμόνων. Ο Κώστας Μαδούρος, εκπαιδευτής ελεύθερης κατάδυσης AIDA International, ο διεθνούς φήμης μουσικός-κλαρινετίστας Θανάσης Βασιλόπουλος, ο διεθνής αθλητής της άρσης βαρών Θοδωρής Ιακωβίδης συμμετείχαν αφιλοκερδώς στην παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ. Επίσης, σε φιλική συμμετοχή η δημοφιλής τηλεπαρουσιάστρια Μαρία Μπεκατώρου μεταφέρει το μήνυμα της εκστρατείας «Όλοι έχουμε Πνευμόνια! Πνευμονολόγο;».

Σημειώνεται ότι ο Θανάσης Βασιλόπουλος- παραχώρησε αφιλοκερδώς τα δικαιώματα χρήσης της μουσικής του σύνθεσης Earth Child – που έπαιξε ζωντανά κατά τη διάρκεια του γυρίσματος*.

Ο πρόεδρος της ΕΠΕ, Στέλιος Λουκίδης, αναφερόμενος στην ενημερωτική εκστρατεία, τόνισε: «Η Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία, έχοντας ως προτεραιότητα την ευαισθητοποίηση των πολιτών σε θέματα πρόληψης και αντιμετώπισης νόσων σχετικών με την ειδικότητα, συνεχίζει με την ίδια προσήλωση την ανάληψη πρωτοβουλιών για την ανάδειξη της Πνευμονολογίας ως ειδικότητας αιχμής στη διαχείριση μιας πλειάδας παθήσεων του αναπνευστικού που έχουν σημαντική επίδραση στην καθημερινή νοσηρότητα. Η έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του πνεύμονα, η επείγουσα Πνευμονολογία, η διαχείριση των αποφρακτικών νοσημάτων των αεραγωγών – βρογχικό άσθμα και Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια - οι διάχυτες διάμεσες πνευμονοπάθειες, οι λοιμώξεις, η φυματίωση, η εντατική θεραπεία, καθιστούν πλέον τον ρόλο του Έλληνα Πνευμονολόγου κομβικό και πολύπλευρο».  

Το τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ θα προβληθούν και θα μεταδοθούν αντιστοίχως από τα ΜΜΕ πανελλαδικής εμβέλειας ως κοινωνικό μήνυμα μετά από απόφαση του ΕΣΡ. Επίσης οι πρωταγωνιστές θα μεταφέρουν το μήνυμα της εκστρατείας στο ψηφιακό περιβάλλον των SoMe και η προβολή της εκστρατείας θα ολοκληρωθεί με ενέργειες outdoor (στάσεις και πίσω όψεις λεωφορείων) σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο, Λάρισα, Ιωάννινα.

*Το συγκεκριμένο κομμάτι χρονικής διάρκειας 14’’ αξιοποιείται μόνον για τη μουσική επένδυση του σποτ της ΕΠΕ σε συνδυασμό με τη μουσική «Home Journey» της οποίας έχουν εξασφαλιστεί τα δικαιώματα.

6o PCCTr 300x300 banner
IDEEAF Banner 300x300 1
Piktocare Banner 300x300
SIGNATURE PAD BANNER 2

Flash not installed.

300X300pharmacorner

Web Banner χάρτης Pharmacorner.gr