Ολοκληρώνεται με επιτυχία, για το 2019, η Καμπάνια Ενημέρωσης για την Αιμορροφιλία του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α.) και της Sobi 

 kokkiniklosti

«Κόκκινη Κλωστή» είναι ο τίτλος της πανελλαδικής καμπάνιας για την αιμορροφιλία, της οποίας ο πρώτος κύκλος ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2019 και θα ολοκληρωθεί στο τέλος του Δεκεμβρίου. Στόχος της ενημερωτικής καμπάνιας είναι να παρακινήσει τους ανθρώπους που ζουν με αιμορροφιλία να μην αποδέχονται τον πόνο ως αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής τους και να ενημερωθούν για την αποτελεσματική διαχείρισή του. Η καμπάνια υλοποιείται από τον Σύλλογο Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α.) και τη βιοφαρμακευτική εταιρεία εξειδικευμένης φροντίδας, Sobi.

«Μην αφήνεις τον πόνο να σε σταματά. Αντιμετώπισέ τον. Ρώτησε το γιατρό σου», είναι το κεντρικό μήνυμα των τριών videos της καμπάνιας, τα οποία απεικονίζουν με παραστατικό τρόπο τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει στην καθημερινότητά του ένας άνθρωπος με αιμορροφιλία, παροτρύνοντάς τον να ρωτήσει τον γιατρό του και να ενημερωθεί για τις εξελίξεις που έχει προσφέρει η πρόοδος στη φροντίδα της σπάνιας νόσου. Οι ιστορίες των videos ξετυλίγονται με τη βοήθεια της «κόκκινης κλωστής», που συμβολίζει το αίμα και πρωταγωνιστή τον αιμορροφιλικό ασθενή. Με μια συμβολική κίνηση - το τράβηγμα της κλωστής - ο πόνος που τον καθηλώνει, τον εμποδίζει, που παίρνει τη μορφή «δύσβατης ανηφόρας» απαλύνεται, ο ίδιος ξεπερνά τα καθημερινά εμπόδια συνεχίζοντας τη ζωή του, έχοντας δαμάσει τα «αγριεμένα κύματα» του πόνου. Το ηχηρό μήνυμα της καμπάνιας, από τον Απρίλιο μέχρι σημερα, «ταξίδεψε» στο digital περιβάλλον μέσα από digital καμπάνιες (Google Search Network & Google Display Network) αλλά και μέσω του YouTube και της Landing Page της καμπάνιας www.liberatelife.gr/kokkini-klosti. Επιπλέον, προβλήθηκε μέσω της τηλεόρασης ως κοινωνικό μήνυμα, μέσω έντυπων και ηλεκτρονικών Μέσων, αλλά και μέσω αφισών που τοποθετήθηκαν στα 5 Κέντρα Αιμορροφιλίας της χώρας, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.  

«Ο ΣΠΕΑ, θέτοντας ως προτεραιότητα τη σωστή ενημέρωση των αιμορροφιλικών ασθενών αναφορικά με τη διαχείριση του πόνου, “υιοθέτησε” το μήνυμα “Μην αφήνεις τον πόνο να σε σταματά. Αντιμετώπισε τον. Ρώτησε το γιατρό σου και ενημερώσου”, το οποίο υποστηρίζει το έργο μας για την προαγωγή και την προστασία της ζωής και της υγείας των ατόμων με αιμορροφιλία. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με την επιτυχία της καμπάνιας, καθώς στόχος μας ήταν να φτάσει αυτό το ελπιδοφόρο μήνυμα σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους που ζουν με αιμορροφιλία» τόνισε ο Γιώργος Φιλιππίδης, Πρόεδρος του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών. 

Από την πλευρά του ο Άρης Παπαδάκος, Country Manager της Sobi σε Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα υπογράμμισε: «Η ζωή των ατόμων με αιμορροφιλία απαιτεί πειθαρχία, ψυχική δύναμη και σθένος, στοιχεία που τους βοηθούν να ξεπερνούν τις προκλήσεις της καθημερινότητας. Σε αυτόν τον “αγώνα,  η συνεχής ενημέρωσή τους για τα νέα δεδομένα αντιμετώπισης της νόσου και την αποτελεσματική διαχείριση του πόνου αποτελεί σημαντικό εφόδιο. Από τη δική μας πλευρά, ως εταιρεία εξειδικευμένη στον τομέα των σπάνιων παθήσεων, έχουμε σκοπό να συμβάλλουμε ουσιαστικά στη βελτίωση της ζωής των ατόμων με αιμορροφιλία. Σε αυτό το πλαίσιο συνεργαστήκαμε με τον Σύλλογο Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών για την υλοποίηση της ενημερωτικής καμπάνιας “Κόκκινη Κλωστή”, η οποία ξεκίνησε φέτος και θα συνεχιστεί τη νέα χρονιά, ώστε να ενημερώσουμε το κοινό για τις εξελίξεις που προσφέρει η πρόοδος στη φροντίδα της σπάνιας αυτής νόσου και να αποδείξουμε, τελικά, πως η Γνώση είναι Δύναμη». 

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη σελίδα www.liberatelife.gr/kokkini-klosti

6o PCCTr 300x300 banner
Nuro 400LC Banner MAR2023 copy
Piktocare Banner 300x300
SIGNATURE PAD BANNER 2

Flash not installed.

300X300pharmacorner

Web Banner χάρτης Pharmacorner.gr