Marketing
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Κατηγορία: Marketing
από τη Σοφία Κούνουπα ΗΝD, BA, MBA Candidate
"… από τον τρόπο με τον οποίο γίνεται προκαταρκτικά ο σχεδιασμός, μπορούμε να προβλέψουμε τη νίκη ή την ήττα."
Σουν Τζου, Η τέχνη του πολέμου, 400 π.Χ
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Κατηγορία: Marketing
Ο αισιόδοξος: “Το ποτήρι είναι μισογεμάτο”
Ο απαισιόδοξος: “Το ποτήρι είναι μισοάδειο”
Ο μαρκετίστας: “Αυτό δεν είναι το κατάλληλο ποτήρι”
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Κατηγορία: Marketing
από τη Σοφία Κούνουπα ΗΝD, BA, MBA Candidate
Τέταρτη μέρα της εβδομάδας, τέταρτο άρθρο για την στήλη και σχεδόν σημαδιακά, σήμερα θα μιλήσουμε για τα 4 «P» του Μάρκετινγκ.
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Κατηγορία: Marketing
3ο άρθρο.. και ουχί φαρμακερό αλλά όπως κάθε εβδομάδα, φαρμακευτικό!
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Κατηγορία: Marketing
από τη Σοφία Κούνουπα, ΗΝD, BA, MBA Candidate
Πέρασε ακριβώς μία εβδομάδα από το προηγούμενο, πρώτο εισαγωγικό στο Marketing άρθρο. Και όμως, στην απρόβλεπτη Ελλάδα του 2013, μέσα σε αυτή τη μία εβδομάδα τα νέα για τη φαρμακευτική αγορά ήταν πολλά και για άλλη μία φορά οι φαρμακοποιοί βρίσκονται στο “μάτι του κυκλώνα”. Στο ήδη ομιχλώδες τοπίο σχετικά με τη μείωση των τιμών στα φάρμακα, ήρθε να προστεθεί η κοινή υπουργική απόφαση, μέσω της οποίας προβλέπεται η πώληση συμπληρωμάτων διατροφής και από καταστημάτα τυποποιημένων τροφίμων.
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Κατηγορία: Marketing
#1: Marketing... το παρεξηγημένο
από τη Σοφία Κούνουπα, ΗΝD, BA, MBA Candidate
Φαρμακευτική δαπάνη, διαύγεια, rebate, διεύρυνση ωραρίου, νέα κανάλια διανομής Μ.Y.ΣΥ.ΦΑ, φαρμακευτική φροντίδα, συνεχιζόμενη εκπαίδευση…
Καθώς άρχισα να γράφω αυτό το πρώτο, εισαγωγικό στο Marketing άρθρο, οι παραπάνω έννοιες εμφανίζονταν διαδοχικά στο μυαλό μου και άρχισα να προβληματίζομαι. Είναι γεγονός ότι στην εποχή που διανύουμε, ο φαρμακοποιός στην Ελλάδα καλείται πλέον να είναι λογιστής, να κατέχει νομικές γνώσεις, να μηχανοργανώνει μέχρι και να φροντίζει για την ασφάλεια της επιχείρηςής του. Η επιστημονική του γνώση ως επαγγελματία έχει παραμεριστεί και το επάγγελμα βάλλεται συνεχώς. Και δικαίως αναρωτήθηκα: «Ο φαρμακοποιός είναι πάνω απ’ όλα επιστήμονας υγείας, μήπως οι γνώσεις marketing είναι περιττές;»
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Κατηγορία: Marketing
Το 1ο λογισμικό καλών πρακτικών εφαρμογής και διαχείρισης του φαρμακευτικού εργαστήριου στην Ελλάδα από την Kertus
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα και μετά από 3 χρόνια ανάπτυξης παρουσιάζεται από την Kertus το πρόγραμμα καλών πρακτικών εφαρμογής για την παρασκευή γαληνικών προϊόντων στο φαρμακευτικό εργαστήριο, σύμφωνα με τις προδιαγραφές της ευρωπαϊκής νομοθεσίας.
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Κατηγορία: Marketing
Μείωση 20% του τζίρου λόγω προβλεπόμενης αντίστοιχης αύξησης του όγκου των γενοσήμων στη συνταγογραφία. Παζαρεύεται ο χρόνος διείσδυσης των γενοσήμων που όμως θα είναι μικρός. Η αύξηση του όγκου των γενοσήμων θα προκύψει α) από μειωμένη συμμετοχή ασθενούς, β) αυξημένο πλαφόν συνταγογραφίας στους γιατρούς, γ) δεν θα έχουν τα γενόσημα rebate για τα φαρμακεία-το κίνητρο κρίνεται πολύ λίγο για τα μικρά φαρμακεία, δ) καμπάνιες ασφάλειας φαρμάκων προς τους πολίτες.
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Κατηγορία: Marketing
Ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Λέσβου, σε μια προσπάθεια προαγωγής της πώλησης προϊόντων που αφορούν στην υγεία, την καλλυντική περιποίηση και την προσωπική υγιεινή μέσα από τα φαρμακεία, προχώρησε στην υλοποίηση τηλεοπτικού σποτ με μήνυμα "Εμπιστεύσου τον φαρμκοποιό σου". Τον σχεδιασμό και την παραγωγή του σποτ ανέλαβε η εξειδικευμένη στον χώρο της φαρμακευτικής αγοράς, διαφημιστική εταιρεία Κ.Provoli.
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Κατηγορία: Marketing
Δελτίο Τύπου, 4 Σεπτεμβρίου 2013: Η Ευρωκλινική Αθηνών προχώρησε στη σύναψη συνεργασίας με την MetLife Alico, μία από τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο, με στόχο την κάλυψη των αναγκών των ασφαλισμένων για υψηλής ποιότητας υπηρεσιών υγείας.